Úvodní stránka
Informace o nás
Dodací podmínky
Dodání na Slovensko
Napište nám
V košíku máte zboží
za  0 Kč
Končím
nákup
 Lidské Feromony
    Feromony pro Muže
    Feromony pro Ženy

Partnerské e-shopy :
sauna-rokycany.cz
golf-rokycany.cz
pujcovna-rokycany.cz
parkovani-rokycany
erox.cz
TVdigitalne.cz
rubi.cz
battipav.cz


Dodací podmínky


Registrace
Pro nákup v našem obchodě není registrace povinná !

Registrací si usnadníte objednávání zboží ( nebudete muset před každou objednávkou vyplňovat údaje potřebné pro zaslání zboží ).
Zaregistováním získáte možnost dostávat do Vaší E-mailové schránky pravidelně informace o mimořádných výprodejích, akcích, slevách, nabídkách.
Pro registrované uživatele připravujeme speciální nabídky a výhodné slevy.



Dodací podmínky
Většinu objednávek se nám daří vyřizovat do druhého dne.

Maximální dodací lhůta u zboží, které není dostupné je 14 dní. Pokud nejsme schopni dodržet dodací lhůtu 14 dnů ( speciální zboží, které není u oficiálního dovozce ihned k dispozici a musí se objednávat ), jste o tom informováni.

Způsob odběru zboží :
  • zaslat poštou na dobírku( v případě nepřítomnosti adresáta bude zásilka uložena na poště )
  • zaslat přepravní službou PPL ( vhodné pro firmy )
  • Osobní odběr v provozovně firmy ( platba hotově při převzetí zboží )
  • Při objednávce do 5 000 Kč je účtováno poštovné ve výši 80 Kč.
    Při objednávce nad 5 000 Kč je poštovné ZDARMA. ( pro Váš lepší přehled je poštovné automaticky zobrazováno už v košíku )
    V případě osobního odběru není poštovné účtováno. Balné neúčtujeme v žádném případě.
    Při dodání na Slovensko je účtováno dopravné 399 Kč bez ohledu na výši objednávky.

    Identifikace prodejce :
    IPON s.r.o
    Sídlo : Veletržní 32/628, 170 00 Praha 7 je registrován pod spisovou značkou oddíl C, vložka 102957 ze dne 5.11.2004 u Městského soudu v Praze.
    Provozovna ( korespondenční adresa ) : Sedláčkova 93, 337 01 Rokycany
    IČO : 27187551, DIČ: CZ27187551

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


    Dodací podmínky na Slovensko - Dodanie tovaru na Slovensko

    Teraz Vám dodáme objednaný tovar aj na územie Slovenskej republiky !


  • Objednávky prosím realizujte prostredníctvom našich českých www stránok
  • Platba za tovar prebieha v hotovosti - zaplatíte priamo prepravcovi, ktorý Vám tovar privezie (pri platbe v hotovosti prevedie dopravca splatnú čiastku na slovenské koruny podľa aktuálneho kurzu ).

    Presný dnešný kurz :
    1 EUR = 25,690 CZK
    1 CZK = 0,040 EUR

  • Dopravné za doručenie na Slovensko je 399 Kč a bude pripočítané k výške nákupu.
  • Na Slovensko nezasielame satelitné antény ( paraboly ) z dovodu velkéj pravdepodobnosti poškodenia.
  • Daňový doklad bude vystavený v českých korunách.
  • Nákup na splátky nie je bohužial pri dodaní na Slovensko možný.
  • Doručenie tovaru: do 48 hodín od expedície (ráno v deň závozu Vás bude telefonicky kontaktovať dispečér prepravnej služby, ktorý Vám zdelí približný čas dodania).
  • Záruky na tovar a reklamácie: Na akýkoľvek tovar je štandartne poskytovaná zákonná dvojročná záruka. Tovar, vybavený potvrdeným záručným listom a predajným dokladom, môžete reklamovať vždy priamo v autorizovanom servise danej značky vo Vašej oblasti. Informácie o servisných miestach sú uvedené na záručnom liste alebo sa môžete obrátit na naš e-mail.
  • Tešíme sa na Vaše objednávky a spravíme všetko pre to, aby ste sa aj Vy stali našimi spokojnými zákazníkmi.


  • Záruční podmínky

    Záruční doba je uvedena v popisu každého výrobku, minimálně je 24 měsíců. U vybraných výrobků je prodloužena až na doživotní.
    Ke každému výrobku je dodán potvrzený záruční a dodací list s datumem prodeje od kterého se začíná počítat záruční doba.
    Dle novely č. 367/2000 Sb. zákona 40/1964 Sb. ( Občanský zákoník ) o Spotřebitelských smlouvách poskytujeme následující záruky vrácení peněz :
  • každý náš zákazník ( fyzická osoba ) má právo nepoužité zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodů
  • toto ustanovení se vztahuje pouze při objednání zboží " na dálku " ( tzn. nemáte-li možnost si vybrané zboží před zakoupením prohlédnout a zkontrolovat jeho bezvadný stav )
  • Poskytnutá záruka vrácení zboží a následně peněz se vztahuje na veškeré zboží, za předpokladu dodržení následujích podmínek :
  • zboží musí být zabaleno v původním obalu tzn. v bezvadném stavu a kompletní ( skládá-li se z více komponentů ), rovněž musí být přiloženy návody, záruční listy atd., u vrácené zásilky musí být vložen doklad o zaplacení dobírky.
  • Na základě výše uvedeného, budou vráceny peníze z kterých budou odečteny skutečné náklady s uvedením zboží do původního stavu. Stane-li se, že vybrané a zaplacené zboží nebude odpovídat Vašim představám a tedy budete chtít využít této služby, dodržujte následující postup :
  • zboží zabalte a do 14 dnů odešlete na naši adresu
  • zboží musí být zasláno jako cenný balík, na dobírku nepříjímáme
  • po kontrole zboží ( zahrnuje kontrolu jeho úplnosti a nepoškození ) bude na Vaši adresu zaslán dobropis. Dobropis musí být podepsán a zaslán zpět na naši adresu společně s vyplněným formulářem s nezbytnými údaji pro převod peněz. Peníze poté převedeme na Váš účet.


  • Reklamace - záruční / pozáruční opravy
    Reklamace námi prodávaného zboží je prováděna dle platných zákonů ČR.


    Zboží v záruční době ( uvedena v záručním listě ) můžete reklamovat u naší firmy..

    Reklamované zboží můžete :
  • předat v provozovně naší firmy
  • zaslat na adresu provozovny naší firmy
  • Reklamované zboží musí být uloženo v bezpečném ( například originál ) obalu, zboží a obal nesmí být mechanicky poškozeno.
    Pro urychlení reklamace prosím přiložte kopii faktury - záručního listu, písemně uveden popis závady a zpětná adresa včetně telefonního kontaktu.
    Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu a v zákonné lhůtě. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu opravy.
    Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození.
    V případě, že reklamujete výrobek jako firma řídí se reklamace obchodním zákoníkem, kde není závazná maximální lhůta pro vyřízení.

    Kupující (zákazník) uplatňuje práva ze záruky :
    písemným oznámením o zjištěných vadách zboží (není podstatné zda jde o oznámení doručeno poštou, faxem, nebo mailem) či osobně v provozovně IPON s.r.o.
    Telefonické oznámení reklamace kupujícím, má pouze informační charakter a nelze z něj vyvozovat žádné právně relevantní závěry.
    Při uplatnění reklamace (práv ze záruky) u firmy IPON s.r.o. je nutné předložit reklamované zboží, které pokud je vybaveno plombou - tato záruční plomba nesmí být poškozena
    Kupující je povinnen uvést o jakou vadu jde nebo jak se vada projevuje.

    Postup při uplatnění reklamace (práv ze záruky) v případě použítí prostředků nákupů na dálku :
    kupující (zákazník) oznámí závadu na zboží a bude kupujícímu přiděleno servisní číslo RMA a adresa reklamačního místa distribuce, které jeho požadavek vyřídí. Postup přidělení servisního čísla RMA naleznete na přední straně faktury. Není-li zde uvedeno - zasíláte vždy na naši provozovnu.

    Nakládání se zbožím
    Veškeré zboží je určeno pro provoz při napájecí síti odpovídající technické normě, v prostředí bez výkyvů teplot a vlhkosti. Je třeba ho řádně udržovat a provozně zatěžovat podle předpisů výrobce (viz návod k obsluze).
    Se zbožím je nutné nakládat v souladu s návodem k jeho obsluze, dodržovat podmínky provozu a údržby zboží a používat spotřební materiál a příslušenství, které jsou výslovně určeny pro dané zboží.
    Jakékoli zásahy do zboží mohou být provedeny pouze prodávajícím nebo jím výslovně zmocněným subjektem, porušení záručních nálepek v záruční době je považováno za nedodržení podmínek pro nakládání se zbožím.
    V případě paměťových médií je nutné, aby kupující (zákazník) v rámci jeho obecné povinnosti prevence škod zajišťoval přiměřenou a obvyklou ochranu dat. Zařízení pro ukládání dat jsou technická zařízení, jejichž poruchovost je objektivním jevem a má stochastický charakter. Prodávající nepřejímá odpovědnost za data na těchto médiích uložená. Prodávající doporučuje uživateli preventivně zálohovat uložená data na vhodném zařízení.
    Při předání zboží k opravě se předpokládá, že kupující (zákazník) zabezpečil vytvoření odpovídající zálohy uložených dat a zabránění jejich možnému zneužití. Prodávající neodpovídá za případnou ztrátu, poškození či zneužití dat, která jsou uložena na zařízeních pro jejich ukládání.


    Pozáruční servis je zajištěn v síti autorizovaných servisů.

    Ochrana osobních dat
    Prohlašujeme a zavazujeme se, že veškeré údaje osobní povahy, jež získáme od svých zákazníků, nesdělíme třetím osobám a budeme jich využívat výlučně pro svoji potřebu.

    Registrace není pro nákup
    v našem obchodě povinná.


    Jméno : 
      Heslo : 
                  

    Nová registrace

    Zapomněl jsem heslo



    feromony@NejnizsiCeny.cz


    Váš košík je zatím prázdný



    Informace o novinkách, mimořádných akcích, slevách a výprodejích do Vaší e-mailové schránky :
    E-mail  : 
    Přihlásit   Odhlásit


    Poslední objednané zboží je :
    Neparfémovaná čistě feromonová esence pro ŽENY

    Neparfémovaná čistě feromonová esence pro MUŽE
    Neparfémovaná čistě feromonová esence pro ŽENY



     Úvodní stránka
    Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Zboží je vždy opatřeno českým návodem a záručním listem ( záruční doba je uvedena u zboží ).
    © 2005-2017 www.novyweb.cz